معرفی باربری مریخ و خدمات آن

سه شنبه 4 آبان 1400
18:38
شریفی


بدون شک همه ما در طول دوران زندگي خود يک بار و يا بيشتر به استفاده از خدمات باربري جهت انجام اسباب کشي و يا جابجايي درون شهري و بين شهري و دريافت خدمات از يک باربري احتياج پيدا کرده ايم. همانطور که ممکن است بدانيد امروز باربري هاي بسيار زيادي در سطح شهر تهران وجود دارند و خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. زماني که تعداد ارائه دهندگان نوعي از خدمات زياد مي‌شود، آنچه اهميت پيدا مي‌کند کيفيت در ارائه خدمات است که سبب تمايز باربري ها از يکديگر مي شود.

در اين مقاله قصد داريم يکي از معتبرترين و بهترين باربري هاي موجود در سطح تهران را به شما عزيزان معرفي کنيم تا در صورت نياز به دريافت خدمات باربري بتوانيد با ديدي باز و آگاهانه انتخاب درست خود را انجام داده و بهترين و با کيفيت ترين خدمات باربري را از باربري مورد نظر خود دريافت نماييد.

باربري مريخ

باربري مريخ

باربري مريخ تحت عنوان مريخ بار بيش از 15 سال است که در سطح شهر تهران ارائه خدمات مي کند. اين اتوبار را مي توان يکي از بهترين و با کيفيت ترين شرکت هاي ارائه دهنده خدمات باربري دانست. گواه اين موضوع رضايت بيش از 96 درصدي مشتريان اين باربري است که همگي از دريافت خدمات از اين باربري رضايت داشته و دهان به دهان اين باربري را به دوستان آشنايان و اطرافيان خود معرفي مي کند. در باربري مريخ همواره رضايت مشتريان مقدم بر ساير امور دانسته شده و در نتيجه جهت کسب اين رضايت تمامي افراد و پرسنل شاغل در اين باربري تمامي تلاش و همت خود را گمارده اند.

باربري مريخ يکي از معدود باربري هاي موجود در سطح شهر تهران است که داراي مجوز بوده و تمامي قيمت هاي ارائه خدمات و جابجايي در اين باربري تحت نظر اتحاديه باربران تهران تعيين و به مشتريان گرامي اعلام مي شود.

خدمات باربري مريخ

از جمله خدماتي که در اين باربري معتبر و با سابقه به مشتريان ارائه مي شود مي توان به موارد زير اشاره کرد:

خدمات بسته بندي اسباب و اثاثيه

به جرات مي توان گفت يکي از دشوارترين و زمان گير ترين اقداماتي که در زمان جابجايي و اسباب کشي نياز است انجام شود بسته بندي اسباب و اثاثيه است. باربري مريخ بار و پرسنل آن با علم به اين موضوع اقدام به آموزش دادن نحوه صحيح و اصولي بسته بندي به پرسنل خود نموده است تا بتواند خدمات بسته بندي اسباب و اثاثيه را با کيفيت و سرعت مناسب براي مشتريان خود انجام دهند.

خدمات اسباب کشي

اسباب کشي نمي توان از جمله خدماتي دانست که در يک باربري به مشتريان ارائه مي شود. در اتوبار مريخ بعد از انجام بسته بندي اسباب و اثاثيه پرسنل باربري خدمات اسباب کشي درون شهري و بين شهري را براي مراجعين گرامي نيز انجام مي‌دهند.

ارائه تجهيزات بسته بندي در باربري مريخ

پيدا کردن انواع تجهيزات بسته بندي اعم از کارتن، نايلون، چسب و غيره کار سخت و زمان گيري است. تمامي تجهيزات نامبرده به علاوه ساير تجهيزات مورد نياز جهت بسته بندي از قبل توسط کارشناسان مريخ بار تهيه شده و در اين باربري موجود هستند و در صورت درخواست مشتريان گرامي در زمان ارسال ماشين حمل بار و کارگر بسته بندي تجهيزات مورد نياز بسته بندي نيز به محل انجام بارگيري ارسال مي شود تا مورد استفاده قرار بگيرد.

حمل بار بين شهري در اتوبار مريخ

باربري مريخ بار اقدام به تاسيس شعبه در سرتاسر استان تهران نموده است تا در صورت درخواست شما مراجعين گرامي بتواند حمل بار بين شهري شما را از هر نقطه از تهران از جمله باربري غرب تهران و شرق، شمال و مرکز تهران به نقطه‌اي ديگر که مد نظر شماست ارسال کنيد. به جرات مي‌توان گفت باربري مريخ با ارزان ترين قيمت هاي ممکن جهت حمل بار درون شهري را تعيين و به مشتريان خود اعلام مي کند.

حمل بار بين شهري در اتوبار مريخ

اگر از هر نقطه از تهران قصد ارسال بار و اسباب و اثاثيه خود را به هر نقطه اي از سرتاسر ايران داشته باشيد، رانندگان با تجربه با ماشين هاي سالم خود آماده ارائه خدمات به شما مشتريان گرامي هستند.

ارائه بارنامه و بيمه نامه

يکي ديگر از خدماتي که لازم است هر باربري معتبر به مراجعين خود ارائه دهد ارائه برنامه به صورت رايگان و بيمه نامه جهت تامين امنيت بار اس.ت که در مريخ بار براي تمامي و بارها با نام اي رايگان و بيمه نامه رايگان صادر شده و در اختيار صاحبين بار قرار مي‌گيرد

تمام موارد نامبرده تنها گوشه اي از خدمات اين باربري معتبر به مشتريان خود مي باشد. پس اگر قصد انجام اسباب کشي و جابجايي در تهران به صورت حمل بار درون شهري و حمل بار بين شهري را داريد تنها کافيست با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و اقدام به رزرو ماشين حمل بار خود نماييد اين اطمينان به شما عزيزان داده خواهد شد که بر اساس سابقه و خوشنامي اين باربري با يک بار استفاده از خدمات آن شامل مشتري دائمي و هميشگي ما تبديل خواهيد شد و اين افتخاريست براي ما که به آن مي‌يابيم .


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باربری مریخ و خدمات آن در تهران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]